tirsdag 21. juni 2016

We’ll tell our stories on these walls. Every year, measure how tall.

Den gode nyheten er at de nye skoene mine kom i dag, og jeg er forelsket i de. Mulig at jeg omkonverterer til Adidas. De dårlige nyhetene er at jeg ikke får byttet lunarglidsene mine, hvilket betyr at jeg nå har sko som jeg egentlig ikke ønsker. Forsøkte å dytte de over til Lynx, men hun har dessverre de minste føttene i familien. Jeg sov egentlig ganske dårlig, jeg er en lett sover, så jeg våkner relativt enkelt. Også har jeg nevøen min som er komplett motsatt. Jeg har ligget på kanten mens han dytter meg lenger ut, fot over brystet mitt, rumpe i mitt ansikt, og til tider har han forsøkt å bruke hodet mitt som pute. Så da han omsider stod opp, la jeg meg igjen og fikk sovet et par timer. Er likevel sliten. Jeg er fortsatt ganske bestemt på at det ikke skal være barn på meg på mange år. Vi har klatret i trær i dag, blitt spist av myggen, og hengt på senteret. Jeg kjøpte meg ny truse blant annet. Nå ser vi på dagens andre fotballkamp. Grepper ertet meg i stad, fordi jeg sa "kom igjen Thomas" i stedet for "kom igjen Müller". Er noe sulten, så kan hende jeg ender opp med en pose potetgull i magen eller noe annet spiselig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar